Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace nabídky destinace cestovního ruchu v kontextu dimenzí kvality
Skoupá, Martina
Skoupá, M. Evaluace nabídky destinace cestovního ruchu v kontextu dimenzí kvality. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem práce je identifikace významu faktorů kvality destinace v kontextu dimenzí kvality. Součástí práce je primární výzkum, který zajistí informace o významnosti faktorů. Nejvýznamnějším faktorem kvality je bezpečnost v destinaci. Pro určení výsledných dimenzí kvality je použita shluková a faktorová analýza.
Dimenzie kvality destinácie cestovného ruchu
Poništová, Nikola
PONIŠTOVÁ, N., Dimenze kvality destinace cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá kvalitou v cestovním ruchu a faktory, které ji ovlivňují z pohledu poskytovatelů služeb v cestovním ruchu České republiky. Hlavním cílem je identifikace dimenzí kvality. Součástí práce jsou taky faktorová a shluková analýza, které slouží na stanovení těchto dimenzí kvality destinací. Podkladem pro tyto analýzy jsou primární data získané z kvantitativního dotazníkového šetření.
Návrh a aplikace modelu pro testování implementace nové části DWH na platformě Teradata
Lysáček, Jakub ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Meixner, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na aplikaci teorie softwarového testování na testování v oblasti datových skladů. Hlavním cílem práce je představení vybrané teorie z oblasti testování softwaru a její analogické použití v oblasti testování datových skladů. Součástí hlavního cíle je představení architektonického modelu procesu testování a zaměření se na problematickou část oblasti testování datových skladů. Dílčím cíle práce je ověření problematické části modelu na příkladovém scénáři. Dílčí cíl se dělí na sběr a kategorizaci požadavků a na demonstraci ovlivnění procesu testování vlivem změny požadavků, dostupných zdrojů a specifickým prostředím systému Teradata. V teoretické části jsou shrnuty vybrané poznatky z teorie testování softwaru, které jsou s pomocí dostupné literatury převedeny do oblasti datových skladů. Kapitola představuje fáze testování datových skladů a konkrétní cíle testování dané fáze. Dále kapitola popisuje kategorizaci dimenzí kvality dle modelu FURPS a vybrané způsoby klasifikace priority požadavků. Ve druhé části je představen architektonický model procesu testování, jehož entity jsou detailně popsány. Následně se část zaměřuje na oblast sběru a vyhodnocení požadavků, ve které je představen vliv času, dostupných zdrojů a požadované kvality na nastavení procesu testování. V praktické části je na příkladu představena probíraná problematická část, tedy sběr požadavků, jejich přiřazení k dimenzím kvality a kategorizace dle jejich priority. Následně je představen vliv projektových zdrojů a požadavků na rozsah testování. Praktická část ukázala, že sběr požadavků a určení jejich priorit umožňuje utřídit rozsah testování do logických a přehledných celků, určit role a jejich zodpovědnosti a agilně reagovat na po-žadavky projektu, které se mohou měnit. Práce také ukázala, že změny rozsahu testování s sebou nesou určitá rizika, která je nutné zvážit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.